Αθλητικά Στοιχήματα & Διαφημίσεις

Σας αρέσει ο αθλητισμός; Ίσως ανήκετε σε εκείνους που ικανοποιούνται περισσότερο παρακολουθώντας αγώνες ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και άλλων αθλημάτων. Μάλιστα, τα αθλητικά στοιχήματα αποτελούν εξαιρετικά δημοφιλή επιλογή ανάμεσα στο κοινό και επομένως καταλαμβάνουν μεγάλο μερίδιο προβολής. Είτε μέσω διαδικτύου είτε στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο και τον Τύπο, οι διαφημίσεις για ιστοσελίδες στοιχηματισμού αποτελούν αδιαμφισβήτητα κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Υπάρχουν όρια στο περιεχόμενο και τη συχνότητα αυτών των διαφημίσεων;

Διαφημίζοντας το Αθλητικό Στοίχημα

Ακριβώς όπως συμβαίνει με καθετί στην κοινωνία, υπάρχουν κανονισμοί και οδηγίες που θα πρέπει να τηρούνται σε αυτού του είδους τις διαφημίσεις. Η ελευθερία του διαφημιστή είναι δεδομένη. Ωστόσο, αυτή η ελευθερία δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβιάζει τα δικαιώματα των παιχτών και όσων ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο αθλητικό στοίχημα.

Με τον ίδιο τρόπο, λειτουργεί και η διαφήμιση σε διαδικτυακά καζίνο και συναρπαστικά παιχνίδια που θα βρει κανείς online. Για παράδειγμα, όσοι ενδιαφέρονται να διαφημίσουν παιχνίδια όπως το Cabaret Club θα πρέπει να το κάνουν με τρόπο που συμμορφώνεται στις επιταγές της κείμενης Νομοθεσίας.

Το στοίχημα, οι διαφημίσεις σε στοιχηματικά sites, αλλά και οι διαφημίσεις που προωθούν στοιχηματικά sites, χρειάζονται ένα ξεκάθαρο νομοθετικό πλαίσιο. Γι’ αυτό τον λόγο, η Εθνική Αρχή Στοιχημάτων έχει ορίσει δημόσια διαβούλευση για τις διαφημίσεις των στοιχημάτων και ελπίζει κάτι τέτοιο να αποφέρει καρπούς. Το κοινό μπορεί να εκφράσει τις ανησυχίες και τις σκέψεις του, έτσι ώστε να βελτιωθεί η ποιότητα των διαφημίσεων. Σχόλια και εισηγήσεις θα γίνονται δεκτά σε ηλεκτρονική μορφή μέχρι 20 Μαρτίου 2019.

Οι διαφημίσεις ανέκαθεν αποτελούσαν αμφιλεγόμενο κομμάτι στην κοινωνία. Πιο συγκεκριμένα, πολύ συχνά εγείρονταν αντιδράσεις ως προς την εγκυρότητά τους και την προσπάθεια επιρροής της κοινής γνώμης. Όμως, είναι αλήθεια πως σε μία σύγχρονη κοινωνία υπάρχει χώρος για διαφημίσεις όλων των προϊόντων και υπηρεσιών, χωρίς καμία διάκριση. Ανάμεσά τους συγκαταλέγονται και τα αθλητικά στοιχήματα, τα οποία και ενδιαφέρουν μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων και συνεπώς οφείλουν να καταλαμβάνουν μέρος του συνολικού διαφημιστικού χρόνου, χώρου, και budget.